Nieuwsberichten

Leerkracht groep 3 op de Klimstien

Voor groep 3 met 23 enthousiaste leerlingen zijn we op zoek naar een collega die het aanvankelijk lees-, schrijf- en rekenonderwijs goed vorm kan geven, goed kan samenwerken, zich verantwoordelijk voelt, gemakkelijk contacten met ouders onderhoudt en die een plezierig pedagogisch klimaat kan scheppen. Draai jij je hand hier niet voor om, dan komen we graag met jou in contact! Per direct zoeken wij een collega voor ziektevervanging.Het betreft een dienstverband van 24 uur per week (wtf 0,6), op maandag, dinsdag en vrijdag. Voor meer informatie over de school kun je kijken op: www.deklimstien.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Baukje Bijma, directeur.  Tel: 06-25634680 of e-mail: b.bijma@stichtingoarsprong.nl. Heb je interesse, dan ontvangen wij graag uiterlijk 27 januari 2023 jouw motivatie met CV. Deze kun je sturen naar werkenbij@stichtingoarsprong.nl.

HERHAALDE OPROEP: De Paadwizer: leerkracht groep 1-2-3

Voor de unit onderbouw van CBS De Paadwizer in Oentsjerk, zoeken wij een leerkracht die plezier heeft in het werken met een energieke, enthousiaste groep leerlingen. Kan jij deze groep uitdaging bieden, ben je positief ingesteld en zie je het belang in van een goede samenwerking? Solliciteer dan snel op deze functie!­ Klik hier voor de complete vacature.

Kerstgroet

Oarsprong wenst u gezegende kerstdagen en een voorspoedig 2023!

Kerstmarkt personeel 2022

Twee jaar lang kon de kerstmarkt voor onze medewerkers niet doorgaan. Gelukkig konden we elkaar dit jaar wel weer ontmoeten en kon iedereen zijn/haar eigen kerstpakket samenstellen. Het was weer een succes!

De Klimstien wint de jury award van de FLL

Afgelopen vrijdag vond de regiofinale van de First Lego League (FLL) plaats. Van Oarsprong deed basisskoalle De Klimstien mee. Met zoveel deelnemers uit het VO had de school een flinke uitdaging, maar de leerlingen namen uiteindelijk de jury award mee naar huis! Deze prijs wordt uitgereikt aan de school die aan het eind van de dag het meeste indruk had gemaakt. Van harte gefeliciteerd!

HERHAALDE OPROEP: It Bynt: leerkracht groep 5/6

Op It Bynt spreken wij kinderen aan op hun talenten en betrokkenheid.Wij leren hen spelenderwijs principes voor persoonlijke effectiviteit en samenwerking. Zie jij jezelf ook op deze manier werken?Dan is deze vacature iets voor jou!   Klik hier voor de volledige vacature.

HERHAALDE OPROEP: Ichthusschool: leerkracht groep 6/7

De leerlingen van groep 6/7 van de Ichthusschool in Gytsjerk zijn op zoek naar jou! Tenminste, als jij hen de wereld wilt laten ontdekken, hen in hun kracht zet en een enthousiaste juf of meester bent! Spreekt het Daltononderwijs je aan, ben je iemand die zelfstandig werkt, maar op z’n tijd ook de samenwerking zoekt? Heb je daarbij ook nog humor? Reageer dan snel op deze vacature! Klik hier voor de volledige vacature.

Ouderbijeenkomst hoogbegaafdheid

Is uw kind hoogbegaafd of heeft u dat vermoeden? Kom dan naar de bijeenkomst voor ouders op 8 december 2022 in Heerenveen. Is uw kind hoogbegaafd of heeft u dat vermoeden? Kom dan naar de bijeenkomst voor ouders op 8 december 2022 in Heerenveen. Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door samenwerkingsverband Passend Onderwijs Friesland. Professor Tessa Kieboom Professor Kieboom zal een interessante lezing geven over het gezamenlijk goed organiseren van onderwijs voor leerlingen met kenmerken hoogbegaafdheid en hoogbegaafde leerlingen. Klik hier voor de complete uitnodiging.