Nieuwsberichten

De Klimstien: leerkracht groep 4

Kinderen goed onderwijs en een goede algemene vorming bieden. Dat is het ideaal van het team van de Klimstien! Als jij goed kunt samenwerken en graag de handen uit de mouwen steekt, dan ben jij degene die we zoeken! Heb jij belangstelling voor een leuke functie als leerkracht van groep 4? Klik dan hier voor de volledige omschrijving.

CBS De Wrâldpoarte: directeur

Ben jij de directeur die zich inzet voor verbinding en daadkracht toont? Wil jij werken met een enthousiast team dat op een coöperatieve manier werkt? Dan zijn wij op zoek naar jou!  Klik hier voor de complete vacature.

Oarsprong: vakleerkracht bewegingsonderwijs (wtf in overleg)

Voor kinderen is bewegen goed voor hun ontwikkeling, zowel fysiek, mentaal als sociaal. Daarom willen wij onze leerlingen graag in beweging krijgen! Ben jij degene die dat voor ons kan doen en kan jij kinderen zo enthousiast maken dat zij een leven lang blijven bewegen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Klik hier voor de volledige vacature.

CBS Alpha: leerkracht unit 2

Een bernemienskip waar ieder kind, vanaf het begin meetelt, waar kinderen de kans krijgen hun talenten te ontwikkelen in een sfeer van veiligheid, rust en regelmaat. Dat is CBS Alpha in Ryptsjerk! Word jij enthousiast van onderwijs dat past bij de leerbehoeften van ieder kind? Dan is deze vacature iets voor jou! Klik hier voor de volledige functieomschrijving.

CBS De Wrâldpoarte: leerkracht groep 1-2

Wil jij werken op een leuke school met een enthousiast jong team? Vind je het belangrijk om te kijken naar wat de leerlingvan jou nodig heeft en kun je goed samenwerken vanuit vertrouwen? Dan is CBS de Wrâldpoarte in Garyp echt een school voor jou! Klik hier voor de complete functieomschrijving.

Kinderboekenweek 2023

De kinderboekenweek is in volle gang! Al onze scholen besteden er ruim een week aandacht aan. Zo was wethouder Tytsy Willemsma te gast bij de opening op De Twirre, op De Ichthusschool was er een poppenkastvoorstelling en op de Triangel hebben medewerkers een prentenboek uitgebeeld.

Bestuursverslag 2022

De samenvatting van ons Bestuursverslag 2022 is klaar. Dit jaar met prachtige foto’s van onze scholen! Klik hier voor de digitale versie.

Oarsprong: leerkracht invalpool

Al onze vacatures voor volgend schooljaar zijn ingevuld, maar we hebben nog ruimte in onze invalpool! Ben jij flexibel, houd je van afwisseling en wil je graag meters maken in het onderwijs? In onze invalpool maak je kennis met verschillende onderwijsconcepten en doe je veel ervaring op! Spreekt jou dit aan? Solliciteer dan snel op deze leuke functie! Klik hier voor de vacature.