Informatie  |  Werken bij

Werken bij

Iedere dag gaan onze deuren open voor ruim 1700 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 8 christelijke scholen en 4 ontmoetingsscholen in de gemeente Tytsjerksteradiel. Ruim 200 medewerkers (leerkrachten en ondersteunend personeel) dragen zorg voor het onderwijs.

Oarsprong is een christelijke organisatie die toekomstgericht en inspiratievol onderwijs biedt aan ieder kind. Vanuit onze levensvisie en traditie voelen we ons sterk verbonden met onze leerlingen, hun ouders, alle ketenpartners en met de mienskip. Wij werken op onze christelijke- en ontmoetingsscholen aan vernieuwende onderwijsconcepten en een identiteitsrijke omgeving. We leren onze leerlingen het maximale uit zichzelf te halen. Zo helpen wij onze kinderen hun talenten te ontdekken en deze verder te ontwikkelen. We begeleiden hen in hun groei tot zelfbewuste, verantwoordelijke mensen, die zorg dragen voor zichzelf, voor anderen en voor onze leefomgeving. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen wat we doen. Onze kernwaarden hierbij zijn: verbinden, vertrouwen, lef en passie.

Wij bieden nieuwe medewerkers een plezierige, goed gefaciliteerde werkomgeving aan. Daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is één van deze vacatures misschien iets voor jou!

De Ichthusschool: directeur

Het team van de Ichthusschool in Gytsjerk, is op zoek naar jou! Tenminste, als jij jezelf ziet als een directeur met lef en durf!  Ben jij  gericht op verbinding en heb je daarnaast affiniteit met het Daltononderwijs of . . .

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen. Wij maken graag kennis met je als je: de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft; bevoegd bent; open staat voor nieuwe ontwikkelingen; oog hebt voor goede verhoudingen in de . . .

De Ichthusschool: directeur

Het team van de Ichthusschool in Gytsjerk, is op zoek naar jou! Tenminste, als jij jezelf ziet als een directeur met lef en durf!  Ben jij  gericht op verbinding en heb je . . .

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen. Wij maken graag kennis met je als je: de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft; bevoegd bent; open staat voor nieuwe ontwikkelingen; oog . . .

MODUS: coach groep 7/8

Met onderwijsroute MODUS richten wij ons speciaal op leerlingen van 10-14 jaar. Het onderwijs sluit aan bij het tienerbrein, maakt een later keuzemoment mogelijk en zorgt voor een betere aansluiting tussen het basis- en voortgezet onderwijs. Zie jij jezelf werken bij MODUS? Aarzel dan niet en solliciteer op de functie van coach groep 8!

Klik hier voor de volledige vacature.

KBS De Reinbôge: leerkracht groep 8

Op KBS De Reinbôge in Burgum wordt gewerkt met groepsdynamisch onderwijs en dat betekent dat wij een prettige omgang tussen leerlingen onderling en tussen leerlingen en onze leerkrachten belangrijk vinden. Spreekt jou dit aan? Dan is de vacature voor leerkracht in groep 8 echt iets voor jou!

Klik hier voor de volledige vacature.

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen.

Wij maken graag kennis met je als je:

• de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft;
  • bevoegd bent;
  • open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • oog hebt voor goede verhoudingen in de relatie met leerlingen, leerkrachten, en ouders;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.

Herken je jezelf hierin en ben je per direct beschikbaar? Download dan hier het invalformulier en solliciteer meteen! Omdat er zich regelmatig verlofsituaties voordoen vragen wij je om in de sollicitatie aan te geven welke dagen je beschikbaar bent en voor welke groepen.

Er zijn nieuwe vacatures: