Informatie  |  Werken bij

Werken bij

Iedere dag gaan onze deuren open voor ruim 1700 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 8 christelijke scholen en 4 ontmoetingsscholen in de gemeente Tytsjerksteradiel. 155 medewerkers (leerkrachten en ondersteunend personeel) dragen zorg voor het onderwijs.

Oarsprong is een christelijke organisatie die toekomstgericht en inspiratievol onderwijs biedt aan ieder kind. Vanuit onze levensvisie en traditie voelen we ons sterk verbonden met onze leerlingen, hun ouders, alle ketenpartners en met de mienskip. Wij werken op onze christelijke- en ontmoetingsscholen aan vernieuwende onderwijsconcepten en een identiteitsrijke omgeving. We leren onze leerlingen het maximale uit zichzelf te halen. Zo helpen wij onze kinderen hun talenten te ontdekken en deze verder te ontwikkelen. We begeleiden hen in hun groei tot zelfbewuste, verantwoordelijke mensen, die zorg dragen voor zichzelf, voor anderen en voor onze leefomgeving. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen wat we doen. Onze kernwaarden hierbij zijn: verbinden, vertrouwen, lef en passie.

Wij bieden nieuwe medewerkers een plezierige, goed gefaciliteerde werkomgeving aan. Daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is één van deze vacatures misschien iets voor jou!

Huidige vacatures:

Leerkracht bovenbouw-unit

Wil jij werken op een leuke school met een enthousiast, jong team? Vind je het belangrijk om vooral te kijken wat de leerling van jou nodig heeft en kun je goed samenwerken vanuit vertrouwen? Dan is CBS de Wrâldpoarte in Garyp echt een school voor jou!

Klik hier voor de volledige vacature.

• open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • oog hebt voor goede verhoudingen in de relatie met leerlingen, leerkrachten, en ouders;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.

Herken je jezelf hierin en ben je per direct beschikbaar? Download dan hier het invalformulier en solliciteer meteen! Omdat er zich regelmatig verlofsituaties voordoen vragen wij je om in de sollicitatie aan te geven welke dagen je beschikbaar bent en voor welke groepen.

Beleidsadviseur P&O (0,6-0,8 wtf)

Werken vanuit verbinding, vertrouwen, lef en passie. Dat is Oarsprong, een christelijke organisatie voor primair onderwijs. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen we wat we doen. Spreekt dit je aan en ben jij een ervaren, enthousiaste collega? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Leerkracht groep 6b/7a en groep 7b/8

De Twirre is een school met PIT. Plezier, inzet en talentontwikkeling zijn voor ons voorwaarden om te komen tot leren. Ons onderwijs is kindgericht en waar mogelijk thematisch. Zie jij jezelf ’s ochtends naar zo’n school toegaan? Dan is deze vacature iets voor jou!

Download hier de complete functieomschrijving »

Onderwijsassistent of leraarondersteuner voor groep Eigenwizer

Ben jij een ervaren onderwijsassistent of leraarondersteuner en vind jij het leuk om met kinderen met autisme te werken? In deze functie krijg je de kans om deze groep kinderen verder te helpen en te begeleiden. Spreekt onderstaande vacature jou aan? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatiebrief!

• de Friese taal minimaal passief beheerst.

Een bernemienskip waar ieder kind, vanaf het begin meetelt, waar kinderen de kans krijgen hun talenten te ontwikkelen in een sfeer van veiligheid, rust en regelmaat. Zie jij zo’n school voor je, waar jij als leerkracht aan de slag kunt? Dan is deze vacature iets voor jou!

Download hier de complete functieomschrijving »

Het jonge en enthousiaste team van de Ichthusschool in Gytsjerk is op zoek naar een collega voor groep 1-2-3. Ben jij een enthousiaste leerkracht die initiatief durft te nemen en heb je affiniteit met het Dalton onderwijs? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Download hier de complete functieomschrijving »

Op CBS de Ichthusschool in Gytsjerk werkt een jong en enthousiast team. Samen met de leerlingen van groep 4-5 zijn zij op zoek naar een nieuwe collega. Ben jij een enthousiaste leerkracht die initiatief durft te nemen en heb je affiniteit met het Dalton onderwijs? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Download hier de complete functieomschrijving »

BMS de Triangel is in 2020 als kindcentrum gestart in Suwâld. Kinderen van 2 t/m 12 jaar mogen bij ons spelen en leren. Vanuit vertrouwde groepen ontwikkelen de kinderen zich in hun eigen lijn en ten opzichte van zichzelf. Je wordt gezien op de BMS de Triangel! Spreekt dit je aan? Solliciteer dan snel op onderstaande vacature!

Download hier de complete functieomschrijving »­

Een school waar ieder kind meetelt, meedoet en zich ontwikkelt altijd en overal. Een school waar we een omgeving creëren waarin kinderen, ouders en teamleden elkaar ontmoeten, inspireren en van en met elkaar leren. Spelen staat centraal. Kinderen mogen hun eigen koers varen. Zie jij jezelf werken in deze school? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Download hier de complete functieomschrijving »

Kinderen die aangesproken worden op hun talenten en betrokkenheid en spelenderwijs principes leren voor persoonlijke effectiviteit en samenwerking. Dat is hoe het team van It Bynt de kinderen op school begeleidt. Zie jij jezelf ook op deze manier lesgeven? Dan is deze vacature iets voor jou!

Download hier de complete functieomschrijving »

Bernemienskip De Greide is een bijzondere school! De hele school werkt namelijk in ateliers aan hetzelfde thema. Hierdoor leren de kinderen hoe alles met elkaar samenhangt, kunnen ze nieuwe kennis beter onthouden en vindt er meer verdieping en verbreding van hun kennis plaats. Zie jij het als een uitdaging om op deze school les te geven? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Download hier de complete functieomschrijving »

Bernemienskip De Greide is een bijzondere school! De hele school werkt namelijk in ateliers aan hetzelfde thema. Hierdoor leren de kinderen hoe alles met elkaar samenhangt, kunnen ze nieuwe kennis beter onthouden en vindt er meer verdieping en verbreding van hun kennis plaats. Spreekt onderstaande vacature jou aan? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatiebrief!

Download hier de complete functieomschrijving »

Het team van de Klimstien heeft als ideaal om kinderen goed onderwijs en een goede vorming te geven. Wij willen niet alleen op levensbeschouwelijk gebied bouwen aan een betere wereld, maar ook op maatschappelijk gebied. We beginnen daarmee in de school zelf met het concept van The Leader in Me.

Als jij creatief en proactief bent en openstaat voor innovatie, dan komen wij graag met jou in contact!­

Download hier de complete functieomschrijving »

Het team van De Klimstien is op zoek naar een onderwijsassistent voor groep 7/8. Voel jij je aangesproken door onderstaande vacature? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatiebrief!

Download hier de complete functieomschrijving »­

Dan is deze vacature iets voor jou!

Download hier de complete functieomschrijving »

Onze leerkrachten werken samen met kinderen, ouders en elkaar in een plezierige sfeer. Vertrouwen, duidelijke verwachtingen, openheid en respect vormen de basis voor een veilige omgeving waarin een kind zich optimaal kan ontplooien. Groep 5/6 is een sociale en cognitief sterke groep die uitdaging nodig heeft. Ga jij ook graag een uitdaging aan? Dan is deze vacature iets voor jou?

Download hier de complete functieomschrijving »

Het enthousiaste, relatief jonge en nieuwe team van CBS De Wrâldpoarte werkt volgens het onderwijsconcept Coöperatief Onderwijs. Dat betekent dat er een bovenbouw- en een onderbouwunit is waarin groepsdoorbroken in levels wordt gewerkt. Spreekt jou dit aan? Reageer dan snel op deze functie!

Informatie voor personeelsleden

Hoe zit dat ook al weer met….. Wat moet ik doen als……

Als medewerker van onze vereniging zijn er tal van onderwerpen denkbaar waarvan je graag wilt weten hoe je moet handelen. Bijvoorbeeld bij ziekte, scholing, jubilea-uitkeringen etc. Open hier het document waarin alle regelingen genoemd staan. Zo weet je precies welke actie je moet ondernemen!

Voor meer personeelsinformatie: www.onderwijsbureau-meppel.nl