Informatie  |  Werken bij

Werken bij

Iedere dag gaan onze deuren open voor ruim 1700 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 8 christelijke scholen en 4 ontmoetingsscholen in de gemeente Tytsjerksteradiel. Ruim 200 medewerkers (leerkrachten en ondersteunend personeel) dragen zorg voor het onderwijs.

Oarsprong is een christelijke organisatie die toekomstgericht en inspiratievol onderwijs biedt aan ieder kind. Vanuit onze levensvisie en traditie voelen we ons sterk verbonden met onze leerlingen, hun ouders, alle ketenpartners en met de mienskip. Wij werken op onze christelijke- en ontmoetingsscholen aan vernieuwende onderwijsconcepten en een identiteitsrijke omgeving. We leren onze leerlingen het maximale uit zichzelf te halen. Zo helpen wij onze kinderen hun talenten te ontdekken en deze verder te ontwikkelen. We begeleiden hen in hun groei tot zelfbewuste, verantwoordelijke mensen, die zorg dragen voor zichzelf, voor anderen en voor onze leefomgeving. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen wat we doen. Onze kernwaarden hierbij zijn: verbinden, vertrouwen, lef en passie.

Wij bieden nieuwe medewerkers een plezierige, goed gefaciliteerde werkomgeving aan. Daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is één van deze vacatures misschien iets voor jou!

Huidige vacatures:

Op KBS De Reinbôge in Burgum wordt gewerkt met groepsdynamisch onderwijs en dat betekent dat wij een prettige omgang tussen leerlingen onderling en tussen leerlingen en onze leerkrachten belangrijk vinden. Spreekt jou dit aan? Dan is de vacature voor leerkracht in groep 8 echt iets voor jou!

Klik hier voor de volledige vacature.

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen.

Wij maken graag kennis met je als je:

• de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft;
  • bevoegd bent;
  • open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • oog hebt voor goede verhoudingen in de relatie met leerlingen, leerkrachten, en ouders;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.

Herken je jezelf hierin en ben je per direct beschikbaar? Download dan hier het invalformulier en solliciteer meteen! Omdat er zich regelmatig verlofsituaties voordoen vragen wij je om in de sollicitatie aan te geven welke dagen je beschikbaar bent en voor welke groepen.

Beleidsadviseur P&O (0,6-0,8 wtf)

Werken vanuit verbinding, vertrouwen, lef en passie. Dat is Oarsprong, een christelijke organisatie voor primair onderwijs. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen we wat we doen. Spreekt dit je aan en ben jij een ervaren, enthousiaste collega? Aarzel dan niet en solliciteer op deze functie!

Leerkracht groep 6b/7a en groep 7b/8

De Twirre is een school met PIT. Plezier, inzet en talentontwikkeling zijn voor ons voorwaarden om te komen tot leren. Ons onderwijs is kindgericht en waar mogelijk thematisch. Zie jij jezelf ’s ochtends naar zo’n school toegaan? Dan is deze vacature iets voor jou!

Download hier de complete functieomschrijving »

Onderwijsassistent of leraarondersteuner voor groep Eigenwizer

Ben jij een ervaren onderwijsassistent of leraarondersteuner en vind jij het leuk om met kinderen met autisme te werken? In deze functie krijg je de kans om deze groep kinderen verder te helpen en te begeleiden. Spreekt onderstaande vacature jou aan? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatiebrief!

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen.

Wij maken graag kennis met je als je:

• de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft;
  • bevoegd bent;
  • open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.