Informatie  |  Werken bij

Werken bij

Iedere dag gaan onze deuren open voor ruim 1700 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 8 christelijke scholen en 4 ontmoetingsscholen in de gemeente Tytsjerksteradiel. Ruim 200 medewerkers (leerkrachten en ondersteunend personeel) dragen zorg voor het onderwijs.

PCBO Tytsjerksteradiel is een christelijke organisatie die toekomstgericht en inspiratievol onderwijs biedt aan ieder kind. Vanuit onze levensvisie en traditie voelen we ons sterk verbonden met onze leerlingen, hun ouders, alle ketenpartners en met de mienskip. Wij werken op onze christelijke- en ontmoetingsscholen aan vernieuwende onderwijsconcepten en een identiteitsrijke omgeving. We leren onze leerlingen het maximale uit zichzelf te halen. Zo helpen wij onze kinderen hun talenten te ontdekken en deze verder te ontwikkelen. We begeleiden hen in hun groei tot zelfbewuste, verantwoordelijke mensen, die zorg dragen voor zichzelf, voor anderen en voor onze leefomgeving. In onze organisatie doen we wat we zeggen en zeggen wat we doen. Onze kernwaarden hierbij zijn: verbinden, vertrouwen, lef en passie.

Wij bieden nieuwe medewerkers een plezierige, goed gefaciliteerde werkomgeving aan. Daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is één van deze vacatures misschien iets voor jou!

Huidige vacatures:

CBS De Ichthusschool in Gytsjerk is op zoek naar een enthousiaste juf of meester voor groep 4/5! Ben jij een ervaren leerkracht en ben je op zoek naar een tijdelijk baan? Laat dan snel iets van je horen!

CBS De Ichthusschool in Gytsjerk is een Daltonschool en wil een school zijn waar iedereen zich thuis voelt: als een vis in het water! Liefde, geborgenheid en waardering geven aan kinderen vinden wij een voorwaarde voor een optimale ontwikkeling van het kind.

Wij zoeken een collega voor de periode van 17 mei tot en met 7 juli 2021. Deze vacature is ontstaan in verband met zwangerschaps-/ouderschapsverlof en heeft een WTF van 06, (maandag t/m woensdag). De inschaling vindt plaats in schaal 10, de trede is in overleg.

Heb je belangstelling? Stuur dan vóór woensdag 21 april 2021 je CV en motivatie naar Trijnie Pompstra: werkenbij@stichtingoarsprong.nl. De gesprekken vinden plaats op woensdag 28 april 2021. Wil je eerst meer informatie? Natuurlijk kun je kijken op www.cbs-ichthusschool.nl en telefonisch kun je informatie opvragen bij: Willy Jarir (directeur) of Petra van der Veen (IB-er/ waarnemend directeur),  telefoonnummer: 058-2562474.

CBS De Arke in Burgum is een school waar kinderen hun eigen koers leren varen! Zij worden daarin geholpen door een team van leerkrachten en onderwijsassistenten. De drie groepen 1-2 werken in een unit, waar ontwikkelingsgericht gewerkt wordt binnen een thema. Natuurlijk staat spelen in deze groepen centraal!

Ben jij een gedreven en enthousiaste leerkracht en heb je affiniteit met het jonge kind en spreekt het je aan om samen te werken met de collega’s in de unit? Dan is deze vacature iets voor jou!

Wij zoeken een collega voor de periode van 19 april tot en met 4 oktober 2021, in verband met zwangerschapsverlof. De inschaling vindt plaats in schaal 10, de trede is in overleg.

Heb je belangstelling? Stuur dan voor 9 april je CV en motivatie naar Trijnie Pompstra: werkenbij@stichtingoarsprong.nl. De gesprekken vinden plaats op 14 april. Wil je eerst meer informatie? Natuurlijk kun je kijken op www.dearke.nl en telefonisch kun je informatie opvragen bij: Greet Bakker (directeur van De Arke) of Finja Feenstra (onderbouwcoördinator), telefoonnummer: 0511 – 462715.

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen.

Wij maken graag kennis met je als je:

• de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft;
  • bevoegd bent;
  • open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • oog hebt voor goede verhoudingen in de relatie met leerlingen, leerkrachten, en ouders;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.

Herken je jezelf hierin en ben je per direct beschikbaar? Download dan hier het invalformulier en solliciteer meteen! Omdat er zich regelmatig verlofsituaties voordoen vragen wij je om in de sollicitatie aan te geven welke dagen je beschikbaar bent en voor welke groepen.

Invalkrachten

Wij zijn op zoek naar invalkrachten voor onze 12 basisscholen.

Wij maken graag kennis met je als je:

• de christelijke identiteit van de stichting onderschrijft;
  • bevoegd bent;
  • open staat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • de Friese taal minimaal passief beheerst.

Informatie voor personeelsleden

Hoe zit dat ook al weer met….. Wat moet ik doen als……

Als medewerker van onze vereniging zijn er tal van onderwerpen denkbaar waarvan je graag wilt weten hoe je moet handelen. Bijvoorbeeld bij ziekte, scholing, jubilea-uitkeringen etc. Open hier het document waarin alle regelingen genoemd staan. Zo weet je precies welke actie je moet ondernemen!

Voor meer personeelsinformatie: www.onderwijsbureau-meppel.nl