Vervanging op twee scholen

Gezocht: vervanging op twee scholen

Ben jij op zoek naar een tijdelijke functie als leerkracht en wil jij werken in een enthousiast en gedreven team? Solliciteer dan op één van onderstaande vacatures:

In verband met ziekte, zoekt Basisskoalle De Klimstien in Noardburgum een leerkracht voor groep 4 voor 5 dagen in de week. Je kunt ook solliciteren als je interesse hebt in een parttimefunctie. Na de opheffing van de lockdown kun je gelijk aan de slag!  Voor meer informatie over De Klimstien kun je kijken op: www.deklimstien.nl

Voor KBS De Reinbôge in Burgum zoeken we, in verband met zwangerschapsverlof, een leerkracht voor groep 4 (WTF 0,6) op woensdag, donderdag en vrijdag. Deze functie begint eind maart en duurt tot het einde van dit schooljaar. Meer informatie over De Reinbôge kun je vinden op: www.reinbogeburgum.nl

Zit hier een leuke vacature voor je bij? Stuur dan je sollicitatie naar: werkenbij@stichtingoarsprong.nl. Wil je eerst meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Trijnie Pompstra, telefoonnummer: 06-15346571.